Mer om Göteborg.

Merry 23 December 2003

Kolmårdens Djurpark Våren 2004
Kom i håg att det bor en varg även i en Papillon



Ja, Ann G, Aspekten på eventuellt snökaos, bidrog också till mitt beslut att inte ställa ut i Göteborg.
Jag kan även erkänna att med mitt dåliga mörkerseende, så gillar jag ju inte att behöva köra åt bägge hållen i mörker. Kan hända är även min bror och hans döttrar kvar här om de nu kommer hit för nyårsfirande.
Det är ju inte så ofta man får tillfälle att se dem, skulle de ha åkt så, kanske jag behöver vila upp mig. Om lill pluttan, Julie varit 2 dagar äldre så hade jag åkt och det går ju faktiskt bussar om vädret är för hemskt,men på Söndagen när hon har rätt ålder då vill jag inte ställa ut och det är upp till var och en att gissa varför.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril