Utmanad

Anne B, http://senilahunden.blogdog.se/ har utmanat mig, så här kommer mina önskningar inför nästa år.
Jag antar att fred på jorden och andra utopi er inte är värt att nämna, så jag börjar med en önskan om
  1. Frisk familj, vänner och hundar
  2. God tur med många cert & bra placeringar på DH hundar under 2008:as utställningar.
  3. Friska glada valpar i passande antal till sina mödrar, och av kön som önskas av valpköpare.
  4. Framgångar på andra tävlingsplaner för DH hundar
  5. En lotterivinst stor nog för att bygga ett nytt badrum.
  6. snö på vintern och en solig fin sommar
  7. Egen hälsa

Jag skickar utmaningen vidare till Anita J, som jag vet kikar in på bloggen i bland.

Kommentarer

Hej Hopp!! Hoppas allt är bra och att julen trots snöbrist varit lugn och fridfull. Klart att DH hundarna kommer plocka cert 2008 så snygga som dom är..........
Kram från Brewitz och the boys

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril