Tio dagar för tidigt


Vi har redan börjat vänta på Tomten och här spanar vi ivrigt ut över tomten.
Dagens promenad var väldigt skön, ingen blåst. Nu är det golven som skall bli rena, därefter är det Majas tur.
Jag hade ju tänkt åka i dag, men det blir avfärd tidigt i morgon i stället.
Jag somnade rätt tidigt i går av förklarliga skäl. Ledig i dag, härligt, jag fick vakna av mig själv och dessutom fick jag en kaffe på sängen av min käre make. Kl 09:15 var jag uppe på egna ben.
Julie vill hänga med på utställning och muttrar något om åldersdiskriminering. Den röda mattan ligger nu i maskin, efter att ha sett detta kort, men då hinner den ju torka till jul i alla fall.
I morgon får ni väl klara er utan blogg för jag tänker tillbringa natten i vår huvudstad, men vem vet, kanske hittar jag en dator där??
Nu har jag inte tid att sitta här längre, så tjing a ling.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril