Nu skall jag berätta vad jag tycker om Försäkringsbolag!!!


Om försäkringsbolag tycker jag inte!!!

Än så länge gäller detta uttalande det bolag som bilarna är försäkrade i, stor risk för byte av bolag.

Vad gäller hundarnas försäkring så är det snart 4 -veckor sedan jag skickade in redogörelse + intyg för Skrutts tragiska dödsfall.

har jag inte hört något på måndag em, så lär jag nog inte vara speciellt trevlig i telefon.

Även där finns det ju andra bolag men än så länge nämner jag inga namn.

Nöjda kunder är bra reklam eller hur och man förväntar sig ju att i nödens stund skall dyra pengar i viss mån återbetalas.

Om det vill sig illa kan jag i alla fall tänka mig stå för en del ANTI reklam, och några skall jag väl lyckas påverka.

Jag slutade tidigt i dag, väl hemma kännde jag mig både snorig och hängig.

Huvudvärken kom smygande,men jag lyckades häva det hela med ett icke namngivet piller i rättan stund( i alla fall till fälligt) så lite glädje och nytta har jag haft av kvällen.

När jag ändå klagar så är det lite tråkigt att snön åter har regnat bort, Å, Så gillar jag inte denna eviga blåst.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril