som hund och katt




Nu har jag äntligen fått bilder på Vhinterbottom/ Dushi.
den unge Merry sonen ( bror till Vera & c:o) bor i Gävle trakten.
Jag är väl inte så impad av hans skiddräkt, men kattkompisen är väl läcker?
Dushi har faktiskt 2 katt kompisar, den andra är grå och även den väldigt stilig.
Snart skall Dushi bli storebror till en människovalp, så spännande.
Den baybyn kommer nog ungefär samtidigt som Henric blir morfar.
Jo, runt den 10 mars skall Carolina bli mamma.
Ja, ni lär få läsa mer om det vid flera tillfällen.
Om jag i bland slinter på tangenterna när jag skriver , så ber jag om ursäkt.
Stavningskontrollen har nämligen slutat att fungera på bloggen!
Jag undrar varför???
Själv ser jag inte alltid felen eftersom jag vet vad jag egentligen ( tror att)
jag skrivit.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril