Ny bloggare

Zorros matte har fått inspiraion och blivit bloggare!!! är det månne Uggla som satt fart på skrivandet??
jag måste erkänna att bilden är stulen rakt av på Lenas blogg. jag hoppas att det inte utgår straff för detta.
lenalynn.webblogg.se
Det blir en länk dit snart när jag åter igen har "stört" min web master.
Här råder just nu ett stort lugn. Själv är jag nog lite övertrött efter en krävande vecka. I morgon tar jag sovmorgon. Husse skall ut och jaga räv.
Det finns tydligen ett stort överskott på räv, så det är väl förhoppningsvis av godo. På söndag får vi besök av Julies bror Lipton( Balthazar), det blir kul att se hur de kommer överens. Det blir även spännande att se om han är stor nog att reagera på vissa tikars dofter.

Ödeshögs kennelklubb har ställt in årets vårutställning??? jag som är inflyttad kan inte hela historien men tror att det har varit tradition med vårutställning i Ödeshög i stort sett varje år i c:a 20 talet år!!!
Klubben bildades 1974. Ok det är en inoff utställning, men ett bra tillfälle för uppvärmning av ringrostiga hundar eller träning för valpar/ unghundar.
Jag hoppas att Klubbarp håller vad de lovat så 1:maj blir ett träningstillfälle för de som önskar.
Nu är det en sista natt sväng med jyckarna innan jag stoppar mig själv i säng.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril