Årsmöten

ja årsmöten står som spön i backen för tillfället. Jag missade Ödeshögs kennelklubbs för då jobbade jag till 18:15, godtagbar ursäkt.
Klubbarps var i lördags, jag tittade på almenackan i söndags och upptäckte det!! inte godtagbar ursäkt. Om jag skall försvara mig så var husse ute på jakt mycket längre än beräknat, så det var ju bra att jag var hemma hos hundarna.
Nu på Lördag är det Papillon ringens årsmöte i Stockholm!!???
Jag vill åka, vi får se hur det blir, jag jobbar på måndagen, vilket kan vara en liten ursäkt, men det värsta är nog mörkret, jag som inte har lytt optikerns råd att komma in igen för koll av trycket i mitt höger öga. Att jag undviker det beror nog på att jag inte vill höra domen. Jag vet ju att mitt mörkerseende är uruselt och att det bara blir sämre och sämre.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril