Alla Hjärtans Dag



Det blir nog inte rött i glaset i kväll. Någon gång sedan vi flyttade söderut( första året i Ödeshög) har det blivit vitt vin och räkor. Det första året var det Henric som överaskade mig med en sen supe, när jag kom hem från en personalkonferans. Andra året var det en slump och nu är det en tradition( jag tror att det är 8:e gången) Jag gillar räkor så den traditionen kan jag tänka mig att hålla vid liv, även om vi har hemkokta Vätternkräftor i frysen.
Jag kom ur sängen i morse och jag har jobbat i dag, det kommer även att bli
en Pappinad.
Därefter tänker jag ta det väldigt lugnt. Det vore ju bra om jag lyckas få min kropp att fungera tillräckligt bra för att kunna jobba i morgon också.

Kommentarer

Då får vi hoppas att det vita vinet inte har samma biverkan som det röda, dvs att du sitter och anmäler dig till utställningar som du sen inte minns.......
Du kanske ska stänga av datorn eller installera alkolås på den!!!

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril