Vårvindar friska

Här blåser det fortfarande friska vindar. Julie

Jag har sett Göta Kanal 2 i kväll och känner att mina skratt muskler har fått anstränga sig mer än vanligt.

Ja, jag vet det räknas inte alls till fin kulturen.

Skall jag vara ärlig så struntar jag fullkomligt i det .jag hade kul.

Vad jag däremot har lite problem med är en del böcker.

Jag kan inte ge upp!! även om jag tycker en bok är ur tråkig, tung eller rörig, så måste jag fortsätta, för den kanske blir bättre..... Det kan jag i bland tycka är slöseri med tid.

Det är betydligt trevligare med de böcker man inte kan lägga ifrån sig för att de är så bra eller spännande så man måste läsa bara lite till och lite till, så är klockan helt plötsligt 02:00 eller mer.

Just nu har jag en halvdan bok så det blir väl inte så sent.

Natti


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril