Maja i dag också


Nej , vi har inte snö, men bilden är från i år ( slutet av jan)
Att Maja får pryda dagens blogg igen, beror på att hon i dag har varit med husse i Jönköping för ögonlysning.
Resultatet UA så nu kan vi börja vänta på att även hon skall börja löpa.
När det gäller Maja så är det väl ingen större brådska med löpning, för jag skulle nog vilja hinna ställa ut henne i Stockholm i påsk innan hon blir parad.
Det finns andra däremot som borde sätta en väldig fart tycker jag, men det är väl som med vädret!! en del saker styr man inte över.
Kul, Gistedt att du följer med på Utställnings säsongens uppvärmning i Åtvidaberg den 8/3.
Julie & Kryddan får gå sig" varma", så att de förhoppningsvis förstår hur de skall sköta sig i Malmö helgen efter.
Där efter lär det väl rulla på en del med utställningar.
Om ,man anmäler till världsutställningen före den 3/3 kostar det "bara"
runt 500:- / hund därefter runt 700/ hund och vad det kostar i slutet av Maj törs jag inte ens tänka på.
Men hur skall jag veta hur Vera & c:o ser ut i början på Juli, redan i början på mars??
När det gäller utställningar, så vore det ju mycket bättre att ha han hundar!! Då behöver man inte fundera över när de skall löpa, eller om pälsen ser bra ut, dessutom är ju humöret i allmänhet jämnare hos hanhundar.

Kommentarer

Maja hit och Maja dit.........när får man någonsin se en bild på Skäggiga Damen i bloggen......hon kommer att bli ledsen om hon upptäcker att hon inte varit med en enda gång......

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril