Upp & Ner

Upp var väl ingen konst att komma
och ner kommer man ju alltid, men hur??Sakta, sakta...
sakta...

Jaaaaa... jag kommer att greja det!!!
På den nedersta bilden tycker jag att Kryddan har en stolt min ,som jag ofta såg hos mamma Skrutt!
Jag har tänkt mycket på det där med strömavbrott!!
Jag är ju en tålmodig person , så det var väl inte så märkvärdigt ,
MEN jag blir förbannad när man på radio ( batteridriven sådan) uppmanar folk att gå till den eller den hemsidan för vidare information om läget i stormdrabbade områden!!!
HUR I HEL..... skall man kunna göra det utan ström???
Även om min laptop hade ett aldrig så bra batteri så krävs det så vitt jag vet oftast någon form av telekontakt och det hade vi ju inte heller, varken mobil eller vanlig!
Så nu är jag lugn i gen.
Brewitz nu har jag inte så många timmar på mig att bestämma om och i så fall vem/ vilka som skall ställas ut i Stockholm i mars???
Oroa dig inte jag har satt alkolås på internet anmälan!!
Och som sagt den till Världsutställningen tillkom ju efter en kopp Lady Grey, så ta inget för givet.
Nu är det tid för en fika, sedan blir det väl till att kliva i storstövlarna för att stövla ut i storskogen.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril