Sol hela dagen

Jag hade förmånen att börja sent i dag
( vilket även innebär att jag slutar sent).
Redan första svängen ut i morse, sken solen och det gav en föraning om en vacker dag.
Vädermässigt har dagen varit väldigt fin, jobbmässigt mycket krävande.
Tur var det i alla fall att solen sken och vinden höll sig lugn, det innebar utevistelse både på för och eftermiddagen.
vi åt till och med mellanmål ute.
Glada barn med hög ljudnivå varav en hel del varit lediga en vecka.
Ni kan säkert föreställa er att det låter mycket då när en vecka skall "tas igen".
Nu måste jag ladda mina batterier till i morgon.
Det gör inget om solen fortsätter skina, jag kan lätt vänja mig vid det.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril