Melodifestivalen




Vi lyssnar på melodifestivalen!!!!
Vi som är Tv lösa behöver inte bry oss om artisternas klädsel eller utseende.
Lotta , Merry och jag tog oss en sväng om a´la freestyle till låt nummer 2.
Förra helgen hörde jag en gammal Turtels låt och helt plötsligt hade jag 4:a dans villiga jyckar omkring mig.
Kan ni föreställa er ett uppträdande till some girl/ Turtels med 4:a väl regisserade Pappis damer???
Nåja, det är nog inte så många förunnat att se, men jag kan meddela att vi ofta har kul här på Kennel Destiny Height´s. Musik valet varierar.
Husse är trött och frusen efter dagens jakt, det finns risk för en liten förkylning på gång.Han är ned bäddad och jag kan tänka mig att han snart somnar in. Bra i så fall om han sover bort sina baciller.
Bilden ovan till vänster visar glada lekande hundar, men ni kanske förstår att jag i bland blir orolig för att det inte skall bli några fransar kvar.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril