Tänk så mycket

man kan hitta på för att inte göra det man skall göra.
Jag har ännu promenaden kvar, fast den vill jag ju göra, men mer än halva dagen har gått.
Henric har hunnit komma hem .
Själv har knappt gjort något vettigt, om man nu inte räknar tvätt, disk , golv torkning, och lite småplock.
Jag har inte ens fördrivit tiden i telefon.
Sov gjorde jag ju inte så väldigt länge, Merry "steppade" förväntansfullt på mitt bröst 7:30 ( troligen, vansinnigt hungrig om hon får säga det själv),
tio minuter senare gav jag upp, klev ur sängen och grabbade mig en kopp kaffe som maken vänligen nog hade sett till att det fanns färdigt innan han gav sig i väg. Ute skiner solen, men blåst ar vi fortfarande.
Titta gärna in på min nya länk Lena Lynn så får ni se att övning ger färdighet när det gäller tjuriga hundar.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril