Allting är vitt vitt vitt !!!

Utom ett och annat hundhuvud som sticker fram i snön. ja här finns det ju ganska många hundar och i brist på vårblommor, så får jag glädja mig åt att hundarna trivs så bra i snön. Julie & Vera är väl de som är mest nöjda med vädret.
Själv hade jag inte åkt till Stockholm om utställningen varit i dag, för det var värst så det snöade när jag steg upp.
I går morse var det -12 grader och i morse var det - 3.


Nu är det den där besvärliga blöta temperaturen, där snöbollar av pingis format fastnar på Pappisarnas ben.
Vi får väl se om temperaturen ändras å att vi kommer i väg på en längre tur , annars blir det väl lite småsvängar .
Jag får nog klura ut någon alternativ sysselsättning.
Kanhända är det dags att ta fram hundarnas " godis letar spel".
( inköpt på mässan för 7-8 år sedan, för dyra pengar, men den är ju fortfarande till glädje. Jag minns att den var väldigt tung, eftersom jag släpade runt på mina prylar och åkte Swebuss)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril