Sjösjuk

Spännande dofter finns även på tomten, har räven varit framme?
ja, tänk att man kan bli det mitt på torra land. Detta dessutom inomhus!

Nog för att det har regnat och visst har jag vatten i knäna, men sjögången kommer sig av att jag efter en plågsam natt, tänkte lindra mitt ryggonda något med ett piller som skall ha avsedd verkan. Det vore ju bra om jag kunde sitta en liten stund, inte bara ligga eller vandra runt. Min motvilja mot piller i de flesta former stärktes dock, när golvet började gå i vågor, jag får väl vänja mig vid ojämna plågor. En Naprapat kanske vore bra att uppsöka, men dåå...skall man lyckas ta sig dit.

Nu har i allafall illamåendet lagt sig och tanken på något ät bart börjar infinna sig, sedan gäller det bara att röra sig sakta och genomtänkt ett tag framöver( JA, jag vet, helst alltid, men man glömmer så lätt hur ont det kan göra, när man är rörlig igen).

I övrigt gläds jag att att solen skiner och faktiskt värmer, även om jag i dag inte kommer att lämna tomten.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril