Lek med bilder

Bildprogram finns det gott om, här om dagen var jag inne och exprimenterade i det som vi SKALL använda på jobbet. Därmed inte sagt att det är det bästa.
Det känns lite larvigt när man har lärt sig under årens lopp att hantera 3( 4) olika fotoprogram, så är det dags för att lära sig nästa.
Tack och lov känner man ju igen sig till stor del.

Sjösjukan har gått över, men jag rör mig fortfarande med stor försiktighet.

Ni som har haft ryggskott eller åtmindstonde J--ligt ont i ryggen anar nog vad jag menar.

Å andra sidan trodde jag att jag haft ryggskott, ända tills jag verkligen råkade ut för det!!!

Då förstod jag, att så ont kan man inte ha, fastän jag hade det!( jag fick krypa om jag skulle förflytta mig)Det lät lite lurigt eller hur, men jag garanterar att något mer piller har jag inte tagit och Brewitz har sett till ( via Com hem/ ett strålande företag ???) att alkolås är installerat på min datorn.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril