Full fart

Så många som har hört av sig och gillar Dumle. därför känner jag att det är okej med en bild till. En Action kille!!! ja, det är ju en Merry son.
Vi går som bekant i väntans tider.
Nä!!! nu tänkte jag inte på kommande valpar utan barn barnet.
10 mars var det sagt,som bekant är det inte alltid som barn eller valpar behagar uppenbara sig på utsatt datum.
Men intet är väl som väntans tider.
I kväll håller jag tummarna för att barnbarnet kommer snart, valparna Bitte ska ha,sist men inte minst för att kompisen / webb Mastern A jonsson får sin valp opererad utan komplikationer.
Jag brukar påtala för valpköpare , vikten av en bra försäkring.
Detta med tanke på hur oberäknelig en valp / ung hund kan vara.
I detta fall har valpen ätit något olämpligt som måste ut med operation.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril