Destiny Height´s Teriyaki


Hon går heller inte av för hackor( konstigt uttryck).
Här lurpassar hon på Maja, vem går till "attack" först måntro?? Solen skiner och skiner, men det var kallt om fingrarna att fotografera.
Ryggen är bättre, men speciellt dansant känner jag mig icke.


Jag har precis pratat med Cruft´s resenärerna för att önska lycka till.
De var i stort sett färdiga med packningen, mycket att tänka på.
Själv har jag precis fått nummerlapparna till Malmöutställningen,
72 Papilloner!!! Vägbeskrivning skickade dom inte med??? Nå, jag får väl sätta på min inre radar eller plocka fram en karta.

Kommentarer

Nu får du skärpa dig, texten på vissa inlägg blir mindre och mindre, inte ens jag som är så ung kan läsa det....

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril