BIM

ja!! jag kom i väg!!!
Det gick dessutom bra, väldigt bra!!
Julie blev 3:a i valpklassen.
Hon skötte sig strålande och placerader sig nog delvis på Charm poäng, så som hennnes svans viftade. Julie lyckades även pussa lite på Domaren när hon var på bordet och Domaren gillade hundar som inte var fega.
Kryddan vann Ung hunds klassen, och så småing om Konkurrensklassen,tog därefter cert & Cacib, BIM mot Golden Leafs Hot Shot ( Zappa) en värdig motståndare. Grattis i massor till Brian & Jana på Sariskaks, och tack för väldigt trevligt sällskap. Tack också till alla andra trevliga runt ringen.
Jag är ju glad att jag kom upp och i väg. Jag kan dock konstatera att dryga 60 mil känns i både kroppen och huvudknoppen. Det blir en tidig kväll näsdroppar och en alvedon att festa på. det var också väldigt bra att Kryddan tog Cert i dag för jag misstänker att hon börjar löpa i dag , vilket innebär att det inte är troligt att hon ställs ut i Stockholm nästa helg.
Bilder från dagen kommer så småning om när Brian & Jana återkommer till sin dator.

Kommentarer

GRATTIS "KRYDDAN" o Lala!
En värdig vinnare:=)) Hon är lika söt som sin Mamma/kramar Anita

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril