Hemlisar?


Man kan ju undra vad Stella berättar för kryddan??
Bilden är förvisso tämligen nytagen, men inte från i dag.
I dag har det nämligen regnat, snöat och regnat, rena rama April vädret.
Efter en hitintills ganska krävande vecka, så känns det bra att det är fredag i morgon. jag försöker hålla förkylning och huvudvärk på avstånd, något som drabbat en del av barnen i Gränna( nyser dock betänkligt).
Ömma tummar har jag , men det verkar vara bra att hålla dem. Bitte fick 5 fina valpar i morse. Anitas valp är hemma efter operationen, men jag glömde att!!!Hålla tummarna för Borås HC!! Nä, men säger nu en del som känner mig väl... sport "skiter " väl Lala i . Som vanligt så finns det vissa undantag.
Jo, till ex så lyssnade jag med spänning på höjd hopp här om dagen .
Men Borås??? ja, men min kusin Lotta har en son som spelar där!! han är dessutom duktig ( även om det är en 12-15 år sedan jag såg honom spela), så ser/ hör ni en Enhörning knuffa in en puck i mål, såååå jubla.!!!!
Japp så får vi se när bilen kommer tillbaka från Stockholm i morgon, så jag vet OM/ när jag kommer i väg till de sydliga delarna av vårt avlånga land.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril