Tillökning

Ja, nu har hon kommit!!!
Nej! jag har inte köpt någon ny hund, ej heller fått valpar.
Carolina/ Caroline har däremot blivit mor till Olivia, Elsa, Angelica,
Pope Cederlund.
Det lilla livet behagade anlända i dag vid 15:30 -tiden Svensk tid.
Mor och barn mår efter omständigheterna bra, så även den stolte fadern. Honom har vi varit i kontakt med nyligen. Att Morfar Henric är stolt och lycklig intill tår ögdhet, kan ni säkert förstå. Jag som Bonus Mormor är säkerligen minst lika förtjust. Mina Kära svärföräldrar tycker också att det är fantastiskt att vara med om att ännu en generation gör sin entré.
Eftersom jag inte var på plats så har jag inga foton att bidraga med, men lugn, det kommer säkerligen så småning om.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril