Påsk lunch

Snön ligger kvar, ja det kom till och med lite till under natten. jag har inte åkt pulka i dag, nej jag var inne och dukade långbord till vår Påsk lunch.
Vi intog måltiden i ungefär vanlig tid.
Pierre vår Kock hade inte missat något.
Jasnssons frestelsen var utmärkt, champinjon omeletten likaså. Det och grönsaker hade räckt för mig,men några sillbitar slank också ned.
Jag slutade tidigt i dag och har haft gott om tid med mina älskade 4 - benta, men det blir så blött och lortigt inne när det är blötsnö ute.
Trots det får nog städningen vänta till i morgon .

Jag fick en fin blomkruka med små söta påskliljor av min kollega Anita
i dag! Tack, kul och uppskattat.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril