Huset fullt av trevliga gäster

Tack för underbara tulpaner, det ger vårkänslor i ruskvädret.
Vi vaknade till snö, sedan har det varit regn, snö, dimma och därefter lite regn.Besök har vi haft i dag, , Maria, Emma, Malla & Maud var här och umgicks med oss och hundarna ( blommorna kom hit med dem).
De två förstnämnda väntar på valp, och det där med att vänta, är ju både spännande och jobbigt. Charlie Brown ( Snobbens husse) sade en gång i tiden att lyckan är en varm valp!! Jag håller med honom. Tänk att hålla en varm go valp i sin famn och känna den är "min", med allt vad det innebär.
Jag minns hur det kändes att hälsa på och så småning om hämta hem min första hund. Det känns oerhört skönt även med nästa och nästa, mmm lyckan är en varm valp. Sedan har ju alla åldrar sin tjusning, och en gammal hund har onekligen också en oerhörd charm.

Charm ja, de flesta av hundtjejerna gjorde sitt för att charma våra besökare, och jag tror att de lyckades ganska bra.











Så småning om kom vi faktiskt i håg för en gång skull att lyssna på melsodi festivalen, men inte fullt uppmärksamt, så helt säkert kan jag nog inte yttra mig om ,om det var rätt låt som vann.

Kommentarer

Har snödropparna slagit ut uppe hos er? Här är det bara blad i rabatterna. Vackra tulpaner du fått:=)) De ger verkligen en känsla av vår.

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril