Hundkläder

jag är egentligen inte någon vän av hundkläder, de har ju päls och det är ytterst sällan temperaturen där jag bor är så kylig att kläder på vuxen ( eller halvvuxen hund) är av nöden, så vida de inte kylt ned sig i Jaktskogen .
Trots denna min inställning så törs jag visa bilden på Julie, när hon fick på sig polotröjan efter badet, detta för att pälsen inte skulle påminna om en sockervadd. Ja,jag håller med socker vadds valpar är ur söta, men Julie är stor nu ( näe) 8 månader, så då får det bli lite mer tonårs look, med något mer slimmad päls.
Tack Gistedt för sällskapet i går.

Kommentarer

Här i Stockholm så finns det iallafall inte torrfoder på burk, men ni har ju så nära till Danmark och jag har hört att det finns där.....

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril