Gröna fingrar

har i mitt fall fått en ny betydelse, nu när jag tittat ner på mina händer.
Att det sedan inte ens var riktigt rätt grön nyans, tar jag med jämnmod.
Olivgrönt blev det ju inte, trots att vi valde den mörkare nyansen och dessutom har målat 2ggr. Nu är jag alltför Ekonomisk eller snål?? och lat för att ge mig i väg och köpa en ny burk men mörkare grönt. Så det får bli som det blev.
Det är bra att jag håller i kameran så att jag inte hamnade på bild i min föga estetiska( lättklädda) målar klädsel.


Tekla har passerat under mig när jag höll i den vita penseln.
Hon är inte ensam om att ha fått färg på sig.
Bland hundarna så tror jag att det bara är Maja & Neo som har klarat sig
( än så länge).


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril