Sova gott men kort ??

Japp , nu skall jag försöka sova så att jag kommer upp senast kl 03:00.
Vad gör man inte för att "pinas " på en utställning i värmen???
Jag hoppas ändå att det inte blir ens en susning av förra årets bilköer till Stäket, för det var så förfärligt ( trots att jag var ute i mycket god tid) att jag aldrig tänkte återvända. Nåja , minnet är kort ( men inte vidare bra). Nu är Kryddan ny badad ( fast inte på bilden)
Julie som är anmäld, slapp bada. Det beroende på att det där med att rusa runt med Gistedts Settrar, i samband med växtvärk, det var ingen bra kombination. Att medicinera, är ingen bra variant, för vem tror ni då de tar blodprov på??? Jag har ju igen lust att åka dit för doping.
Tack Malla för dessa bilder och de andra 200-300 som du har skickat.
Natti



Kommentarer

Kristina sa…
Ville bara tala om att om 2 h och 45 min går jag på semester Ha en skön sommar

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril