Mer värme, fler besök samt husmålning

Japp!! det är dagen i stora drag. Varmt,ja, men jag klagar definitivt inte, här finns alltid skugga att tillgå. Vatten i mängd till både folk och fä, så vi klarar oss. Lite får man väl lufta tungan i denna temperatur.

Vad gör vi nu lilla du?

Ja, ja, ja, jag kommer!

Något nytt på gång??

Syskonkärlek.

Målandet av hus har påbörjats och det är väl maken i första hand som skall ha den äran. Ja att jobba i denna värme kräver en hel del.

På besök och " middag" ( ja , det blev bara en sallad)var Ann Gistedt

( oj, både för och efternamn på samma gång).

Trevligt med sällskap och som vanligt blev det en hel del hund prat.

Vi kan prata om annat också.

Nu skall jag sova, men jag får väl försöka sätta i gång med att få ordning på nya hemsidan å det snaraste.






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril