Natten till i dag

var fylld av störningar. Att gå i säng i vettig tid är inte självklart efter en lång och skön semester, i alla fall inte för en sådan som jag som egentligen varit en nattuggla redan innan jag föddes

( ska vi snacka genetik, eller det social arvet?)

Först väcktes jag av att Henric sa åt mig att dra ut kontakterna till dator och telefon( jag ligger närmast den elektroniken).
Henric hörde förvånandsvärt nog åskan( före mig).

Okej, no big deal. Nästa gång jag vaknade var , för att det regnade in i mitt ansikte, ungefär en timma senare.

3:je gången jag blev väckt, så var det för att Lotta talade om att hon behövde gå ut vid en " okristlig" tidpunkt.

Då när Lotta var ute så fick jag faktiskt en varm skön sommardusch med naturens hjälp.

Jag hann väl sedan sova en knapp timme innan det var tid för mig att stiga upp för att göra mig redo för arbete. Maja , måste ha varit scout, för hon verkar alltid vara redo.

Nu kan det visserligen inte finnas så mycket mat kvar, men vanans makt är svår att bryta.

Äntligen!! är barnbarnen här!!

En trött Michael försöker återknyta kontakten med gamla & nya

"flock medlemmar".



Adrian & Olivia
Olivia med morfar Henric
( first picture of them together)

Carolina, Olivia & Julie.
Tack & lov Carolina lider inte av bacillskräck, så umgänget med barn & hund fungerar utmärkt.
Michael med den absoluta favoriten i hund flocken.
Lotta is so sweet.







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril