Hemma

Som vanligt så tycker jag att hemma är bäst, hur trevligt jag än haft det borta.
De sista milen med bilen fick jag kämpa för att hålla mig vaken, stanna för att gå ut och hoppa igång kroppen men framför allt huvudknoppen.
Det gjorde att när jag väl var hemma ( 03:30) så tog det ett bra tag att varva ned.
Jag kom i säng halv sex i morse. Återförenad med mina gosedjur.
Nog ser väl Merry lite uppkäftig ut.

Vera verkar mer tankfull.
Grattis på födelsedagen matte säger Stella till mig.
Övriga gänget gillar också att flocken är samlad.

Jag sov som en stock och blev väckt av Henric som sa att nu får du sätta fart för att Maja sonens nya familj var redan vid vida Vättern.
Yrvaken och sååååååå trött, tar jag mig ur sängen.
Jo, jag visste att de skulle komma,men jag visste inte att de skulle komma riktigt så tidigt och jag visste inte att jag skulle ha sovit så lite.
Jätte trevliga människor, så allt känns bra.
Valpen kommer att heta Neo .)
(Mer om det imorgon tror jag.
Frukosten som Henric tänkt servera mig intogs kl 14.
Nå att vända på dygnet är inte så svårt, det är värre att vända det tillbaka igen.
Henric skämde bort mig med en god middag.
Senare skulle vi se en DVD , men jag som ytterst sällan sover i soffan slocknade efter en halvtimme.
Nu hoppas jag på en hel lång natts sömn.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril