" Småttingarna "

Har lämnat rapport.Emma & Yoyo ser ut att bli mer& mer samspelta men jag kan tänka mig att de är oense i bland, trots det är jag ganska säker på att Emma inte ångrar sitt val av valp.
På en camping, kan en Papillon bada så.

Yammy, verkar vara en liten Diva , lindar matte runt svansen, eller??
Vacker är hon i alla fall.
Och jag är tämligen säker på att inte heller denna matte eller husse ångrar sitt val av valp.



Zherry ser också ut att ha en ny variant av bad.
Även Zherry ser till att bli bortskämd.
Jag hoppas innerligt att Zherrys familj är nöjda med sitt val av valp.



Snart flyttar Maja barnen.
" Neo" i helgen , så det blir ett besök hos veterinären i morgon eller på torsdag.
Fleur , får vänta på sin export stamtavla innan vi kan boka in tid för vaccination och märkning.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril