Destiny Heights tjejer




Överst Destiny Height´s Vackra Vera / Vera
Därefter
Bilder från valpköpare. Mitten Destiny Height´s Verona / Titli

Undre bilden T v Ready To be Happy / Happie & T h Destiny Height`s Vanessa, alla omgivna av höstfärger. Vanessa & Titli är systrar ( med Vera) Happie är moster till dem båda( halvsyster till Merry) glasklart eller hur??
Jag skulle givetvis haft en färsk bild av deras bror också, så Åsa jag efterlyser en bild på Vhinterbottom/ Dushi.
Fast det är klart då hade jag fått ändra rubrik.

Henric har plockat ännu mer svamp, men i dag har jag gått i rens strejk!!!

Jag har ännu inte fått bort sorgkanterna under naglarna sedan i lördags.

Trött hela dagen , har egentligen inte vaknat ännu och snart är det sovdags.

Med tanke på att det bara är måndag så... får vi hoppas på att man piggnar till.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril