Där efter följer lördag



Henric var tidigt uppe, jakt för hans del, han hemma straxt före kl 16:00.

Strålande morgon med klar luft och solsken.

När jag väl hostat och snörvlat klart kunde jag verkligen njuta av den.

Njutningen blev dock inte så långvarig.

Det började nämligen att blåsa igen.

Lite städning och stökande fick jag gjort.

En del mail kom iväg och andra hann läsas.

Jag tog massor med kort av hundarna, typ 140 eller så, kvar blev ett 20-tal .

Av dessa 20 finns det några pärlor som kanske dyker upp här med tiden.

Pasta med vegfärs sås till middag.

Dvd film , en svart/ vit deckare från 50-talet med Peter Lorre.

Det var väl inte världens bästa film, men den dög.

Har man ingen TV får man väl skylla sig själv.

Fast jag behöver i alla fall inte klaga på utbudet, eftersom jag inte har något.

Filmtittandet gjorde dock att jag missade ett av mina favorit program på radio, Stadshotellet med Ola Håkansson.

Har ni inget annat för er en lördagskväll (22-24 tror jag)

så slå gärna på P4:a






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril