Snart är det FREDAG!!!!

Destiny Heights Xolo
Tyckte det var hög tid för en valpbild även om den inte är ny.


Destiny Heights Verona bland höstlöv.

Färgerna på naturen och Verona gör sig bra ihop.


Jag har tidiare fått lov att sätta ut bilder på Verona hoppas att det fortfarande gäller


Trött, och hostig. Ja, i dag har jag väl jobbat på bara viljan att jobba, fast det måste erkännas att feber har jag inte. Vi som varit på jobbet i dag har varit lite virriga hela gänget, så att många är sjuka och huset är fullt av vikarier, märks på både stora och små.

I morgon är det Fredag, jag slutar tidigt och Henric är ledig.

Blåsigt och kallt i dag, så givetvis är kakelugnen tänd, trots det hoppas jag på skönare väder i morgon.

Regn, rusk och kyla är okej, men, jag gillar inte snålblåst.

Fy, så negativ jag låter.

Nå, jag kryper snart till kojs med en bok om Lord Nelsson och när jag vaknar så är det redan fredag.

Kommentarer

Anna sa…
Världens finaste valp.....som blivit en riktigt stilig kille nu!

Krya på dig Lala! Jag har halsfluss och det är ingen hit!

Anna med Sudden och familj

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril