Storebror Christer,samt brorsdöttrarna Linda och Nettan Välkommna åter!! Kusin Lotta Grattis på Födelsedagen!!!

Välvinklad Spinone
Nöjd Papillon tik årgång 06 09 25


Tänk, Kusin Lotta, nu är du säkert inte ett dugg avundsjuk längre över att jag är ett drygt år äldre än du. Men ,jag vet hur det var en gång i tiden.


Grattis i alla fall kära kusin.


Jag hoppas att du har barn och barnbarn hos dig och givetvis också att moster Bibbi är med er.


Hälsning nummer 2 går till min bror Christer och hans 2 döttrar som just återvänt efter 2 veckor i Afrika


( tur att jag själv rest en hel del så jag slipper vara avundsjuk).


Det verkar som Afrika resenärerna har haft det bra, jag hoppas på utförligare rapport via mail eller en vanlig telefon.


Nettan, du är väl redan på plats i Oslo och sätter igång att jobba snart, eller???


Linda !! vår stuga ( som är till salu!)


Står redo för dig och ditt sällskap nästa vecka.


Hösten i fjällvärlden är säkert underbar.


Annars kan jag förtälja att min käre make hade middagen gjord åt mig


( Älg gryta, med grönsaker, mkt smakrik) , så det var bara att värma.


Tack Älskling!!!


Det var smidigt, för stor del av kvällen har gått åt till telefonsamtal.


Trevliga sådana, vilket det oftast är, men de tar tid.


Halva veckan gjord och snart är det fredag.


Jag klagar inte, I dag har vi haft Astrid Lindgren jubileum( 100 år) med barnen i vårt arbetslag, bullkalas med flera Madicker, sjörövar Fabbar och en Pippi Långsrump.


Sångstund och bullkalas.
Sedan kan jag med glädje konstatera att i mitt jobb händer det att man får kramar flera gånger om dagen.


Återkommer snart


Lala


Kommentarer

Antar att det inte är den här Linda du menar... annars låter det ju väldigt skönt med lite semester i fjällen!
Oh! va jag blir avis..gillar ju älgstek o allt som hör till mumms!!! Vi ses i Växjö:=)) Kram Anita

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril