Fredag


Jo, det blev fredag, men blåste gjorde det ändå.

Hemma tidigt, jag skulle eventuellt åkt till Skara för att träffa några bekanta som köpt en valp där.

Missförstånd, tror jag, kan hända min förståelse av Norska inte är så bra

De ringde vid 15:30 tiden och då hade , jag redan tagit helg.

Mest för att Skrutt verkade lite dålig!!??

När Skrutt inte är okay, då vill jag inte lämna huset.

Hon hade frossa och dreglade en del hennes mage var stinn och spänd som en ballong. Jag antog att hon är lite för gammal för att ha pussat på en padda/ groda, men hennes tillstånd oroade mig.

Nå, det var ganska snabbt övergående och vid middagstid åt hon med god aptit.
Fredagskvällen försvann för övrigt i ett rasande tempo, och jag slocknade vid 23:30 tiden, utan host medicin.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril