Tack Ann G, U-B och Dustin




Tack för trevligt sällskap. Det var trevligt även att snubbla över settrar som låg ut sträckta här & där
( får erkänna att jag glömt att de kan ta sååå stor plats ibland) .
Inte blev vår samvaro sämre av att vi åt och drack gott.
Men kameran fick vila under tiden som grytan puttrade på spisen.
Välkomna åter, även om löpperioder kanske sätter P för delar av vår samvaro i bland.
Å du! Glöm inte att du lovat att bjuda mig på den där underbara soppan som Henric inte förstår sig på.
På tal om Henric så landar han vid 17-tiden på Skavsta.
Det är skönt att få längta efter sin käre ibland.
jag är övertygad om att både jag och hundarna blir ännu gladare när flocken är fulltalig.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril