Trött

Vi mår bra och har haft en härlig promenad med husse
Trött , var jag redan innan jag vaknade, ont i benet i natt, vilket förstörde sömnen. jag lyckades också på något sätt få täcket på tvären under natten, mitt undermedvetna anade detta, men jag orkade alls inte åtgärda problemet. Jag vet att jag ägnade mycket möda i mitt halvsovande tillstånd till att försöka få in så mycket som möjligt av min långa lekamen under det korta täcket. Detta fick till följd att jag fick kramp i benen betydligt oftare än vanligt. Nåja det blev till slut morgon och jag trasslade mig ur sängvärmen. Hyfsad dag på jobbet, barnen var inte lika konflikt benägna som i går, vilket kanske bara betyder att det inte längre är måndag???

På förmiddagen var vi nere vid Vätterstranden och där trivs vi både stora och små, fast det var lite blåsigt och ruggigt. På eftermiddagen var vi ute igen i underbar höst sol , även mellanmål ute.

Henric har varit i skogen på jakt och även om det inte blev något byte att ta med hem så hade han en härlig förmiddag med sin jaktkompis som heter Henrik.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril