Ännu en väldigt skön dag


Jag har ju en väldig tur med semester vädret.
Vi var faktiskt uppe redan vid 7-tiden,
men det var en morgon utan jäkt och jag måste nog erkänna att jag behagade nog inte gå in i duschen på 2 timmar.
Det där med att gå ut i morgonrock är väldigt bekvämt, men det kräver väl kanske att man inte har grannar precis inpå knuten.
Jag borde dock inte ha duschat innan jag högg och bar ved.
Nu skall jag inte överdriva min insats med yxan, och bärandet tog jag det ganska lugnt med, för det är ju en dag i morgon också.
jag hoppas väl att ryggen håller bättre om jag delar upp "bördorna".
I dag har hundarna i olika konstellationer faktiskt fått nöta asfalt och gå i koppel, vilket inte är så vanligt.
Det blev 3 turer, så jag är i alla fall välmotionerad.
När jag slog mig ned och såg en DVD film hade jag inte ett dugg dåligt samvete över mitt stillasittande.
Henric har inte hörts av än i dag.
För den som vill ha lite inspiration när det gäller mat, kan jag rekommendera Icas tidning Buffe, oktober numret
Många lockande tips med doft från mellan östern.
Jag trivs utmärkt med mitt jobb, men det hindrar mig inte ett dugg från att verkligen njuta av ledighet.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril