2 dagar i rad

så har Vera inte varit speciellt intresserad av sin frukost(inte av någon annans heller). Det får mig att ana att något är på gång i den lilla magen. Det är lite lustigt det där med midjemått!! Här går jag och hoppas på att Vera skall börja svälla lite smått,men...Merry,Maja och Tekla ( och jag)skulle se betydligt bättre ut om midje måttet minskade.
Lotta har faktiskt blivit

riktigt snygg i kroppen, så enträget bantande har gett resultat i alla fall på en av hundarna..
På jobbet, har det varit riktigt bra. Vi höll ju till på rätt avdelningar i dag och även om personalen tyvärr inte är fulltalig pg av sjukdom, så har det flutit som det skall.

Kommentarer

LAINE sa…
Åhh, Vera jag hoppas,hoppas,hoppas på småttingar. Puss på nosen från LoV

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril