I vilken ände börjar

man efter att ha varit inaktiv på Bloggen en hel dag??? ja, jag får väl börja bakifrån!!! Jag har ont i ändan!! Detta beror dock inte på mitt fall i naturen härom morgonen. Den efterräkningen med reaktioner i från svanskotan, kommer bara vid vissa tillfällen. Det betyder att jag känner av det när jag sätter eller reser mig lite häftigt. Nej, det jag pratar om är en mer molande känsla, det är helt enkelt träningsvärk!! Tränings värken härrör ifrån mina nya jobbar skor!!! Ja, jag har inhandlat ett par så kallade Web sandaler!!!"sicket" namn!! De ger mig med tiden en hållning och en gång likt Massaijernas. Ja, vi får väl se hur det blir med den saken ,men att sträcka på sig och återfå lite av svikten i steget skadar troligtvis inte.
Det är väl bara att knalla vidare och vänja sig vid skorna, får man sedan lite mer muskler i akterpartiet så är det väl bara att tacka och ta emot.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril