Mycket väl dokumenterade valpar

Nu får jag väl snart kolla om de tar" klippkort" hos veterinären ,. för det har varit en massa besök, trots friska hundar på senaste tiden. trots det så återstår ett med Cute, eftersom hon pga av rabies vaccinationen inte kan flytta än på en dryg vecka.

Att "Leffe" som numera kallas "HUGO"!!!! skulle klara testen, det tror jag att de flesta trodde på.

Av de glädjande nyheterna så har Julie åter hörts av.

Hamstern lever fortfarande och det som hov slagaren skär bort är en delikatess ( vilket jag tror att alla som har haft både häst och hund vet ) som hundar gillar


Snabb utryckning!!!
Vem kommer???
Jag vet att det var Husse som anlände denna gången.




Kommentarer

LAINE sa…
Friska små nötkärnor till valpar, klart de går felfritt genom besiktningen.

Julie kan väl rimligtvis inte ORKA käka en hamster oxå.

Vad ljuvligt att få ett sånt bemötande hos er, det ser vi fram emot. Vi ses. Kram LoV

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril