Visst är hon söt

I dag var det ( Ain´t she) Sweets tur att besöka veterinären, för en
om besiktning.
Att hon fick göra det just i dag beror på att hon får
besök på lördag, och om nu tycke uppstår så.... kan det vara bra att vara redo för avfärd, mot nya mål.
Kanske återvänder Sweet till min hemstad och gör gatorna i Stockholm till sitt revir???

När vi ändå åkte till Veterinären så fick Stella följa med som sällskapsdam.
Nu fick ju Stella inte plats i valp buren, så jag lockade med (Autumn Leaf) Leffe som följeslagare.
Eftersom vi var där så bad jag Stephan att kolla hjärtat på Leffe ( inte samma "Vet" som sist,men jag bad honom lyssna extra noga).
Trots ihärdigt lyssnande och koncentration samt kontroll visa vi Sweet så hördes inget blåsljud alls.
Skönt!! vi kollar igen när det är tid för 12 v vaccinationen.
Så nu är det bara "Hero" som inte är dubbel kollad.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril