Många rapporter

har strömmat in i dag. Både "Leffe" & Hero mår bra och har funnit sig väl till rätta i sina nya hem. Nu har ni väl sett så många valpbilder på senaste tiden så här kommer i stället en bild på Happie, som kravlade runt i valpkorgen i augusti 2004.
I hennes familj har det nyligen blivit tillökning med ett akvarium, och som ni kan se , så fångar det hundens intresse.
För egen del tycker jag att det är ro givande att studera akvarium , men jag kan tänka mig att det på både katter & hundar kan ha en annan effekt.
På denna bild visar Happie upp sin vänster sida, men jag vet att på högersidan finns det en "mouche" som är väldigt snarlik den som Sweet har.
Att Jullan mår bra utgår jag i från för jag har inte hört motsatsen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril