Nej Ing Marie


några bilder på Cookie i från hennes premiär utställning blir det inte.

På de bilder fam Wallo tagit kan jag inte påstå att hunden kom till rätta.

Ann G, som jag i mycket hög grad har förtroende för, är inte direkt betrodd med min nya kamera.

Ann är bra på mycket , men tekniska prylar tillhör väl inte hennes absolut starkaste sida.

Därför kommer några bilder på DH´s Yammy som numera kallas Zita.


Zita är en hund med ut strålning och hon vill gärna ha kontakt med sin förare.


Tandvisning är väl inte det allra roligaste man kan uppleva, men det gick ju bra det med.
Zita med handler skötte sig utmärkt på sin debut.
Nu hoppas jag bara att de bägge har fått blodad tand och fortsätter att ställa ut.
Kritiken var väldigt bra.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril