En sån tur

att hundarna kan roa sig lite ( ganska mycket)själva, eftersom jag inte alls är i form. Jag nyser & fyrser ,hostar & ryser, ont i halsen har jag också om jag nu skall passa på att klaga. Inte nog med det......jag borde ha varit på Personalmöte i kväll!!!! Dessutom VIKTIGAST av allt HENRIC FYLLER ÅR I DAG. Med andra ord en dålig timing att må pest, nu har ju han fått passa upp på mig!!! Synd tycker jag, för är det någon gång man skall bli lite bortskämd så är det väl på sin FÖDELSEDAG: Några nöjda hundar
Lejonjakt är populärt för tillfället.
Fast på menyn i dag så var det Vild svins Gryta.
Tack Henric.
Henric ligger just nu på golvet & gosar med valparna ,medans Vera sitter stolt på hans rygg.
Det är tyvärr inte läge att hämta kameran , för jag tror att motivet hinner ändras.
För mig är det redan Natti!!



Kommentarer

Kristina sa…
Ta hand om dig så att vi snart kan se dig på benen igen. hälsa Henrik och gratta.
Kram
LAINE sa…
Men stackars dig Lala och stackars Henric också, vi vill säga GRATTIS och KRYA PÅ DIG. Här stöter och blöter vi. Kram från LoV

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril