Att i dag

och i går ta sig fram till fots i Gränna har varit förenat med oerhörda risker för armar & ben samt eventuella skallskador. Med bil fanns det givetvis också en hel del risker. Jag har inte parkerat där jag brukar , jag insåg att om någon kommer ner till jobb parkeringen och inte förstår att bromssträckan är betydligt längre än vanligt, så finns det stor risk att den bilen kommer att hamna i närkontakt med min
( något jag helst vill undvika)
Det har varit så halt att även en hel del unga friska människor har tagit sig fram med en något stel och hasande gångstil.
PM & nummerlapp till helgens utställning i Nyköping har äntligen anlänt!!!
Jippie jag behöver inte gå upp före 06:00!!!
( förutsatt att väglaget är hyfsat).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril