Här e´re snö!!!

Ganska mycket till och med, fast i Gränna var snön borta efter lunch.
Hela gänget mår bra ( utom jag som är något hes & snorig)
valpen i från gårdagens inlägg + vi som var med om gårdagens intermezzo,klarade oss med blotta förskräckelsen. Tur att man fått så bra med päls så att snö bara är kul,tycker Tekla.
Livsglädje!!

Vi kommer!!!
Ja , just det rapport har inkommit i från lilla fröken Julie.
"Jullan" mår utmärkt och hennes familj,verkar definitivt inte ångra sitt val av hund.
Hon får knäckebröd efter maten, så jag kan sova lugnt.
Ja, om jag nu inte skall fundera på Laines tankar om hundköp förstås???



Kommentarer

LAINE sa…
Här finns det en till som "funderar" oj,oj. Jag ser ingen annan råd än att vi kommer till Målskog. Kram LoV

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril