kan det gå!!! När man minst anar."Leffe" har flyttat ca 800 hundra meter bort .
Mor i huset skulle ha en tik, vilket jag inte hade, övriga i familjen ville ha en kille.
Nu vet ju jag att det oftast brukar bli som modern vill, dock inte i detta fallet.
Trots att jag rekommenderat en annan uppfödare på nära håll som jag har förtroende för, så kom de hit i kväll och ut ur huset tog de "Leffe"".
Ja, det finns en mening med det mesta och Leffes öden och äventyr får ni nog läsa mer om vid tillfälle.
Jag får ställa ut den lille gynnaren om jag vill!!!
Det blir spännande att höra vad de kommer att kalla honom.

Kommentarer

LAINE sa…
Men hoppla,hoppla Leffe, vad skönt att bo så nära sin mor o övriga släktingar. Du kan ju ta och "rymma" hem ibland om du får äcklig mat. Vi önskar dig Lycka till och har chans att se dig på DHs sidor i framtiden. Puss från LoV

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril