Fula ord

har i dag hörts i från den undre världen!! Henric har tillbringat en stor del av sin tid i dag i källaren. Det har han inte gjort för att det är speciellt mysigt där nere, utan för att vi har haft "lite " krångel med avloppet de senaste dagarna. I Morse var det TOTAL STOPP!!!
Husses huserande i den undre världen har faktiskt i viss mån begränsat oss övriga i vår utevistelse, ty stinkande avloppsvatten måhända utgör en lockelse på våra 4-fota vänner, men för egen del är jag oerhört tacksam om de inte galopperar runt i sörjan.
Nåväl, till slut, är problemet löst ( i alla fall för tillfället), och Henric belönades med en öl ( faktiskt 2).
Det känns VÄLDIGT SKÖNT ATT VETA ATT MAN KAN SPOLA PÅ TOALETTEN IGEN OCH ATT MAN FÅR DUSCHA!!! med tanke på att jag skall jobba i morgon så kan jag tro att mina kollegor skulle uppskatta om jag inte är alltför lortig.
3/4 av ett vaksamt gäng.
Så den lilla, som faktiskt gillade att vara ute trots -12 på termometern.
Nu har hela gänget för tillfället somnat om.
Vi får se hur länge lugnet varar.
Henric blev faktiskt belönad med mer än öl.
Det blev premiär i familjen för tillagning av Vildsvin (s färs),oj,oj,
sicka smarriga biffar jag fick till!!!
Måhända nybörjar tur, men jag törs nog ändå försöka igen en annan gång.
Simma lugnt.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril